Üdv minden kedves erre tévedőnek!

Ezen a blogon ázsiai (főleg koreai) drámákról olvashattok, illetve tölthettek le általam készített feliratokat. Mivel csak most kezdek ismerkedni a feliratfordítás művészetével, egyelőre kevés tartalom érhető el itt. De, reményeim szerint, ez majd idővel bővülni fog.
Kellemes időtöltést kívánok a blogon!

2014. július 1., kedd

A fordítás folytatódik!

Sziasztok!

Először is egy bocsánatkéréssel kezdeném, amiért ilyen sokáig nem hallattam magamról. Sajnos egyetemi és egyéb elfoglaltságaim miatt egyáltalán nem volt időm a sorozattal és a fordítással foglalkozni; olyannyira el voltam havazva, hogy azóta egyetlen újabb doramát sem néztem meg. El tudjátok hát képzelni, mennyire kimerült lehettem, ha még erre sem jutott időm. :)

De most, hogy itt a nyár, és végre legalább az iskolai terhektől megszabadultam egy időre, újult erővel szándékozom belevetni magam a sorozatfordításba. A következő részre még egy picit várni kell, de ígérem, hogy a poszt elküldése után azonnal nekikezdek.

Köszönöm mindenkinek a türelmet, remélem, továbbra is szívesen nézitek a The Vineyard Mant az én felirataimmal. :)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy tovább csinálod,nagy örömet szereztél vele, köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, örülök, hogy ekkora kihagyás után még mindig várjátok a felirataimat. :)

      Törlés